HTML

Történetem

Életemről, örömömről, fájdalmamról... A mindennapok bajairól. Kicsit pesszimistának tűnik? Dehogy! csak, ahogy a franciák mondanák: "C'est la vie"

Friss topikok

Linkblog

Történetem folytatódik

2010.04.23. 08:20 shadow girl

Hazudtam magamnak egy világot....

hazudtam, hogy jobb életem legyen, hogy jobban érezzem magam. Hazudtam, mert azt hiszem, így meg tudom magam védeni, hogy így nem bánthat senki.

Jelenleg munkanélküli lettem, Salamon bár bíztat, hogy majd találunk valamit, ő könnyen beszél. Neki van állása, diplomája, nekem csak egy érettségim (jelenleg egyetemre járok).

nem látom a jövőmet, és rettegek.

Szomorú hangulatomat az sem teszi jóvá, hogy két hét múlva Salamonnak rendezek egy meglepetés szülinapi partit. Remegve várom, édesanyjával már hetek óta szervezkedünk, és próbálunk mindent titokban tartani.

Az sem dob fel, hogy Salamon júliusban valami naaaaagy ajándékot tervez nekem adni, ami a barátaim szerint nem is olyan nagy, minden esetre valószínűleg aranyból lesz, és akár az ujjamon is elfér... :D

Én nem tudom, nem hiszem, hogy fél év után Salamon megkérné a kezem. Őszintén szólva néha el is bizonytalanodom, hogy alkalmas lennék-e a családalapításra, hogy felelősséget vállaljak mindenkiért. Vegyes érzéseket érzek minden iránt.

Talán ez a munkanélküliségből is adódik, talán nem. Sötét vagyok és sérült, és ami a leginkább aggaszt, az egy csomó a jobb mellemben. Hétfőn megyek orvoshoz, de hihetetlenül aggódok, rettegek, félek, és bizonytalan vagyok.

Ha igazam lesz, nem tudom, nem hiszem, hogy még erre is képes lennék, hogy még ezt is végig tudnám csinálni. És amúgyis minek? Hogy utána attól rettegjek, hogy mikor tér vissza? Hogy hónapokig esetleg évekig küzdjek azért, amit látok kinnt az ablakon? Nem. Nem tudom, hogy akarnám...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shadow-girl.blog.hu/api/trackback/id/tr891944466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása